sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Syksyn ekat sukat

Muutamana syksynä on jo tullut aloitettua neulontakausi Regian raitalangoilla ja perussukalla. Tästä langasta meinasin heti kun näin kuvan että en osaisi itsekään paremmin värejä suunnitella. En sillä että olisin sillä lailla koskaan mistään raitalangasta tai pätkävärjätystä ajatellut. Tietenkään.

IMG_0570

IMG_0568

IMG_0574

Regia 8-ply Iglu Colorin Sibirien-väritys on hää. Fiinaneuleesta, ja 3.25 mm oli puikoilla ympärysmittaa.

Nyt kyllä täytyy sanoa että kirjoitin tämän iPadin selaimella ja noobelin antaisin sille joka saa bloggerin ja padin pelaamaan kunnolla yhteen. Vinkkejä otetaan vastaan, Bloggerin sovellus ainakin on viimeyrittämällä ollut muistaakseni susi. Anteeksi yhdyssanavirheet, en saa kursoria siirrettyä.

20 kommenttia:

  1. HIENO LANKA. Huomenna Fiinaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt on ollut miunmaunmukainen lankainsinööri asialla! Hae pois ennenku loppuu!

      Poista
    2. En oo insinööri, mutta munkin pitäis päästä. Ihsna lanka!

      Poista
    3. No höh jos oisin tämänkin ajoissa lukenut, olisin tuonut sullekin kerän.

      Poista
  2. Blogger iPadilla ja iPhonella on aika haastava :( Itsekin olen taistellut jokusen kerran...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todella. Vaan hyvä jos en ole ainoa, aloin jo epäillä että pitäiskö tässä tietää jotain

      Poista
    2. ...kikkoja. Nähtävästi ei kannata kommenytilaatikossakaan poistaa tekstiä ja yrittää korjata. Siis kommenttilaatikossa, mutta en voi nyt palata korjaamaan virhettä... ;)

      Poista
  3. Täydelliset sukat! Ihan parhaat värit, sanoisin!

    VastaaPoista
  4. Onpas upiat! Mä sain just valmiiks parin sukalle, jonka aloitin joskus vuosi sitten. Olen mä siinä välissäkin toki neulonut mutta tämä oli sitten jäänyt jostain syystä tekemättä loppuun. Taistelin tiimalasikantapään kanssa ja totesin, etten enää ikinä. Onko sulla joku tietty ohje, jonka mukaan sen teet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä teen lyhennetyt rivit wrap&turnilla, en tiedä mitä se on suomeksi. Muuten ei erityistä ohjetta. Sen olen huomannut että tiukalla käsialalla saa tehdä ne käännöskohdat.

      Poista
  5. Ei vitsit, vähän on söpöt! :)

    VastaaPoista
  6. No hitsi vieköön, on kyllä makia lanka!

    VastaaPoista
  7. Onpa huiput! Teitkö kärjestä ylös vai varresta alas? Mä oon muutamat sukat tehny magic loopilla kaks yhtaikaa kärjestä aloittaen, siinä ainakin tehdään lyhennetyilla kerroksilla kanta. Hm, tuo lanka kyllä houkuttaa!

    VastaaPoista
  8. Kiitos kiitos! Erika, kärjestä aloitin mutta ihan yksi kerrallaan, kaksi on mulle liikaa, ihailen suoritusta!

    VastaaPoista
  9. Ei ole paljoakaan bloggerista kokemuksia viime ajoilta, mutta jos pitäis blogger ja ipad naittaa, niin kokeilisin ehkä Blogsya.

    VastaaPoista