maanantai 5. syyskuuta 2011

Kaulurihuppusysteemi II

Herkun ja Koukun Hanna on mun käsityöidoli. Ihastelen yleensä kaikkea, mitä hän on puikoille pistänyt. Niin kivoja juttuja ja hyvä tyyli!

Tämä kaulurihuppusysteemi elää jo ihan omaa elämäänsä Ravelryssä - siitä ovat tykkäneet vaikka kuinka ja monet. Eikä ihme! Olin jo melkein unohtanut koko ihanan kaulurihuppusen, mutta sitten se tuli Jonnan blogissa vastaan. Ja minäkin tein harmaan.



Kaapista löytyi sopivasti Villa Laurilan Kainuunharmas-lankaa, jota oli iiiihanaa kutoa. Puikoilla 3,5 tein, tosin nelosetkin olisivat voineet olla. 

Kiitos Hanna taas inspiraatiosta! Mun puolesta syksy saa nyt tulla. Vedän vaan hupun päähän, jos ahistaa.

10 kommenttia:

  1. Kaunis tuli sinunkin kaulurista! Minun tekisi mieli neuloa myös raidallinen :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ihan samaa suunnittelen minäkin: uutta puikoille vain, ja raidallisena.

    VastaaPoista
  3. Lämpimän näköinen, ihku! Ja ihanat kuvat (ja kaunis neulojatar!).

    VastaaPoista
  4. hmm. on se kyllä hieno aina vaan!

    VastaaPoista
  5. Onpa se kaunis ja mukavan näköinen. Ja sulla on kauniit hiukset! :) Paljonkos kului lankaa?

    VastaaPoista
  6. Hanna: on lämmin! Ehkä liiankin vielä näihin säihin, mutta olenpas valmiina jos ja kun pakastuu. Kuvista kuuluu kiitos asuintoverille - minä vaan siirryin, mihin käskettiin.

    Ellu: no nii-in, teepä oma!

    Sanna: tuo lanka on ihanaa. Kävin blogissasi vierailulla, ja se taitaa olla sullekin tuttua. Suosittelen kyllä! Lankaa kului 250g, vaikka Hannalla tais mennä sitä vähän vähemmän, n. 200g. Ja jaa mun hiukset vai? Musta ne on vaan maantienväriset harotukset, jotka on aina kiinni :)

    VastaaPoista
  7. On! Ja helppo tehdä, vink vink!

    VastaaPoista
  8. Ooo miten hieno!
    Hertta, mehän joskus puhuttiin että tehdään nuo Handen kaulurihuppusysteemit - ja kah, "yllättäen" meistä vain toinen sai suunnitelman myös toteutettua, oon kade! Mutta nyt kyllä kutkuttelee muakin aloittaa..

    VastaaPoista
  9. Dear Eki, näinkö me sovittiin? Ja mää ihan salaa nyt vain menin sen kutomaan. Lupaan tsempata sua projektissa kyllä - musta tuntuu, et sulla olis just hyvät langatkin tuohon.

    VastaaPoista