sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Nappikauppaa


No niin, täällä ollaan, mun historiallinen eka blogeilu-kerta lähtee tästä!
Kuvassa mun viimeisimmät kirppari-löydökset Loviisan kirppikseltä. Sorruin taas yhteen peltipurkkiin kun oli niin nätti ja halpa - vain 50 senttiä! Peltipurkin edessä mun toinen ostos, niin ikään nätti purkki täynnä vanhoja nappeja. Ja niistä lähtee mun seuraava H&K -projekti, eli miten tehdä koruja sun muita kivoja juttuja napeista.. Hmm, oon nyt hamstrannut nappeja täältä ja Kankaanpäästä ja äitikin on niitä mulle kerännyt, että nyt tarttis jottain niistä keksiä..

1 kommentti:

  1. Tervetuloa Eki! Mahtavaa, et pääsit sinäkin vaihtiin.

    Nappikorut on kyllä tosi jees. Raisun ja mun yhdellä Norjassa asuvalla kaverilla on sellainen tosi hieno nappikaulakoru. Jos löydän kuvan jostain, niin laitan sen tänne blogiin.

    VastaaPoista